fy fan

jag har haft världens sämsta natt. kunde inte somna igår, hade alldeles för mycket i mitt huvud som snurrade runt. sen när jag väl somnar så vaknar jag efter en timme, helt klarvaken igen. bah. men då grabbar jag tag i pelle och håller honom hårt och nära, då somnade jag. äntligen.

vaknade upp vid 10tiden, dessa sms gör mig galen. det plingar i min mobil så ofta att jag inte längre orkar svara.

märkte att "maran" hade varit framme inatt och rivit mig på axeln. kanske inte så konstigt att jag sov så dåligt då.

jag gjorde ett fynd igår kväll, jag hittade carolina gynnings blogg. så nu är jag helt fast i den. jag tycker hon är en så himla skön männsika. tur att hon snart kommer på tvn igen:)

nehe nu ska jag ner på stan, shoppa lite och fika med markus.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0