gummistövlar

jaha lyckad dag idag, hittade lite smått och gott till partyt. och även två tröjor till. jag älskar gina tricot.

jag och oscar var iväg en sväng till gymmet idag, det känns alltid så bra när man har varit där. efter det har jag dammsugit, lagat supernyttig mat och duschat. och nu håller jag på att hela mitt hår och min hud med massa krämer. min kropp gillar inte detta kalla, jag blir så torr. bah

nu hade jag tänkt att jag skulle kolla lite på nätet efter ett par heta gummistövlar, för här i västerås försvinner aldrig vattnet när det töar, utan det blir pölar precis överallt och ganska djupa sådana. så oftast när man kommer hem är man dyngsur om fötterna. usch GE MIG SOMMAR NU!

hur kommer det sig att blodapelsinerna är så mycket godare än de vanliga apelsinerna?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0