h

jaha. det gick grymt bra att jobba igår. jag gillar verkligen mitt jobb. mer än vad jag tycker om att plugga faktiskt.

när jag kom hem var jag helt slut i kroppen. känns som jag aldrig har tid att vila längre. men jag tog tag i mitt liv och gjorde mig iordning till fannys fest. det var jättetrevligt. sing star är ju så sjukt kul. men jag var inte sugen på pluto så jag kilade hem istället.

hade världens bästa dröm, wilma och jag var ute på en utflykt. vi åkte pulka och så. får träffa henne första veckan i mars som det ser ut just nu wiiiihooo.

idag ska jag ha en såndär nytto dag, då jag ska tvätta och städa. skulle behöva vädra mitt täcke och det. men det verkar inte fungera så bra idag. då det regnsnöar. bah.

nehe nu måste det hända något.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0