hello africa tell me how you doin´

nu har jag och oscar spenderat åtskilliga timmar åt att lyssna på gamla godingar. det visar sig att många av dagens artiser gör covers på gamla tex kate ryan och alcazar. jag blir väldigt besviken. är det så jävla svårt att göra sina egna låtar? och kan man verkligen kalla sig artist när man snor någon annans text och musik och bara flashar till den lite. nä fy hundan. usch.

det är nyårsafton i kina idag. lite konstigt att dom är 26 dagar efter alla andra:) men hoppas dom har kul. har hört att det ska vara riktigt stort där, så ah det är väl coolt.

jag börjar bli superkissig och lite små trött nu. men jag ska dricka ännu mera cola och kolla ännu mer på tv. för jag är ledig imorgon minsann.

you are always on my mind.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0