kvällspromme

det blev en skön kvällspromenad med burken, vi gick i hamnen och lite. där skulle jag vilja bo om jag hade haft lite bättre ekonomi. träffade även fredrik en lite snabbis, han hade vart och ätit på spicy hot. vilket jag är ganska sugen på.

det ska bli spännande och se hur morgondagens föreläsning blir. en sal som rymmer 70 pers men vi är typ över 100 i min del av klassen. helt stört. bra planering mdh.

är lite kluven hur morgondagen ska utformas, vad jag ska hinna med och så. men det lär ju märkas. jag hoppas också att min bok kommer imorgon så jag kan börja plugga. vilket jag är otroligt sugen på..

ska plocka lite innan det blir läggdags, man sover bäst när det är iordningplockat i hemmet. det tycker iallafall jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0