middag och så

idag bjöd jag min bästaste granne på middag. banankött och han tyckte det var gott även att han inte tycker om bananas. dessvärre har jag ont i magen nu igen (nehe). borde ju egentligen göra mig iordning inför festen men jag hoppas det går över om en stund.

sebbe ringde för en stund sen, kul att höra ifrån han. han skulle ringa snart igen, men man vet ju hur killar är med sånt:P haha. förhoppningsvis ska han komma upp någon helg framöver. det vore kul.

vila, fix och party

puss

Kommentarer
Postat av: Säg goddag då...

alltså jag fattar inte.. men ikväll lyckades jag tacka ja till att gå ut igen imorrn... hur ska jag överleva... jag är redan så död så att jag bara vill dö-..

2009-01-31 @ 02:30:03
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Oscar

Hahahaha, "jag är redan så död att jag bara vill dö". Jag var nog lite borta igår när jag kom hem... TACK för maten iaf!!! :D

2009-01-31 @ 11:07:45
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0