nytt år, nya möjligheter?

när jag kollar på statistiken ser jag att ni vill ha en uppdatering.

kan inte säga att jag har alltför mycket att uppdatera er med, eller rättare sagt inget som jag vill dela med mig av:P vissa saker är väldigt personliga.

nyår spenderades i halmstad med tjejerna. det var mycket trevligt. jaa, på festen vi var på var en kille, david heter han, han var så jäkla klockren. jag hoppas jag får bilderna snart på hans otroligt snygga posér:) en full therese väcker oss vid halv 4 på morgonen med en fniss attack och en konstig korvdoft. men men alla deckade med en gång efter det.

har även varit nere hos min pappa ett dygn, har lite dåligt samvete. har varit hemma i två veckor och jag ger honom bara ett dygn. jäkligt surt. bah. stör mig.

inatt/imorgon lämnar min bäste vän landet och ska vara borta ett halvår, gutt mos eller inte. jag hade verkligen behövt dig en liten stund till:P

ångesten kryper på mig mer och mer, bara några få dagar kvar innan jag åker tillbaka till västerås. hoppas jag hinner säga hejdå till alla.

världens flummigaste inlägg, men jag har ingen lust eller ork. bah

hångel och smek

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, flummigt var ordet. men jag tror jag hängde med :p

2009-01-03 @ 23:48:20
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0