RASTLÖS

jag är så otroligt rastlös. vi hade ett seminarie i torsdags och nu har vi inget mer förrän den 21 januari. hur dumt som helst. hade gärna stannat hemma hos mamma ända till den 20. BAH dumma skola

hur som helst. tror jag har gjort allt som finns att göra i en lägenhet. jag har städat, märkt alla cd skivor så jag vet vad det är på, rensat lådorna, fixat ett förråd (med oscar), fixat vårdcentral så jag kan ta sprutor inför thailand, beställt en fotopåse till en filmrulle som jag hittade när jag städade, beställt en cd (guns ´n roses), skickat iväg digitala foton för att få dem utskrivna och eventuellt fixat problemet med mitt internet.

phew det var mycket, men det är snabbt gjort när man absolut inte har något att göra.

när jag städade hittade jag inte bara en filmrulle utan en cd-skiva med "snoken" skrivet på. det var jacke som hade spelat in den, för typ hur många år sedan som helst. det fick mig att längta tillbaka till mitt dåvarande liv. visst var livet som bäst när man var typ 16-17. mitt iallafall.

märkte att jag hade glömt stänga av spisen, så nu ska jag göra det och fortsätta mitt otroligt intressanta liv.

6 februari <3

Kommentarer
Postat av: elin

Den 6 februari kommer vi och våldgästar dig! Gutt! Oj, nu börjar visst en dokumentär här snart.. ;)

2009-01-12 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0