så nära men ändå så långt bort

dagen började med en uppiggande föreläsning i juridik. vilken jag tyckte var mycket intressant. synd bara att jag var döden trött i morse när jag skulle gå upp.

efter skolan och lite sånt så gick jag och oscar till gymmet. idag körde vi riktigt hårt och det känns i kroppen ska jag säga. men det ska det göra tycker jag. ett aktivt liv liksom:P

när jag kom hem var jag fortfarande trött så jag vilade lite innan jag tillsist orkade ta mig in i duschen för att sedan åka upp till oscar och se one tree hill.

sen har jag inte gjort så mycket mer aktivt idag, jo plockat undan lite. så imorgon står dammsugning högst på schemat. måste även handla lite. men det tar vi imorgon som sagt. nu ska jag bara lata mig framför tvn, det är någon film på femman. vet inte vad den heter, eller just det kan ju kolla lite snabbt. Little blackbook, känns som jag har sett denna förut.

puss (puss tillbaka. I really like you alot)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0