tankar

ännu en natt då jag inte kan somna. efter någon timmes vändning och vridning, börjar jag rensa mina sms. det var typ det dummaste jag kunde göra. hitta sms från i somras och då välde minnerna över mig och frågorna blev fler. vad gör ni? hur har ni det? hur skulle det ha blivit om jag inte hade flyttat? bah sååå störnade.

så nu ska jag skicka frågorna till de personerna, så jag slipper undra. jag tror det kommer bli bättre då.

egentligen har jag och oscar massvis att göra idag. haha det låter nästan som vi sitter ihop. men det är mycket som ska fixas som båda måste göra så då kan man ju lika göra det tillsammans. det blir roligare så.

imorgon är det äntligen föreläsning igen och förhoppningsvis kommer även böckerna då.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0