trött, helt slut faktiskt

har jobbat idag igen. 5 timmar. det var kul. men mina fötter är så trötta och mitt huvud är också trött. stör mig mer och mer på indelningen på handelsrätts kursen. får se imorgon om jag trivs i min "klass". annars byter jag till thereses del. oh yes. sen stör jag mig på detta systemet att man måste anmäla sig på typ tre olika ställen för att få studiebidraget. ska fixa det imorgon. det är mycket som ska fixas imorgon. jobbigt.

när jag kom hem från jobbet var det svinkallt i min lägenhet som vanligt. så jag satte ugnen på 250 grader och öpnnade luckande. stoppade även ner fötterna i ett varmt fotbad. mm, vad skönt. nu är det varmt och härligt i mitt hem. dock fortfarande lite stökigt. men jag tar det nog imorgon efter skolan, om jag inte får jobba:)

nehe nu blire snart sängen tror jag. älskar att ligga i den.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0