yoga

yogan tycker jag var otroligt skön. väldigt avslappnande och det kändes att vissa muskelgrupper inte var riktigt utsträckta. ska nog gå om några dagar igen. mm

jag stannade kvar någon timme i gymmet sen och biffade lite:p det var med skönt. cykelfärden hem gick bättre än dit. för på dit vägen höll jag på att trilla men eftersom jag är sååå skicklig på att cykla, avvärjade jag den faran och kunde andas ut:P

skulle ta en macka när jag kom hem  tänkte jag och hade köpt hem ett nytt pålägg, philadelphia med gräslök, men fy det var inget för mig. kankse oscar tycker om den annars får den fara i soptunnan:)

nu ska jag ta en låång dusch och sen plocka iordning i mitt lilla hem. sen blir det till att plugga (om inte något annat dyker upp).

rihanna-rehab, jag tröttnar aldrig på den.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0