ÅH NEJ

min älskling åkte ur "Sveriges värsta bilförare idag". nu måste jag åka ända till skara för att få se honom. ååh jag blir så besviken:P

samtalet igår kom när jag hade somnat och jag har ingen aning om vad jag flummade om. har inget minne alls vad jag sa, haha som tur är inte han heller:) vaknade tidigt idag och tog det mycket lungt för att sedan bege mig till en heldag i skolan, föreläsning både förmiddag och eftermiddag. det är ingen höjdare men det gick. när jag kom hem begav sig jag och ogge till ica ettan för att shoppa lite. och sen fick jag ett ryck av något slag så nu har jag både nybakade bullar och nybakad kladdkaka. tyvärr har inte kladdkakan sin vanliga klass men den funkar om man inte äter kanterna. jag kan ju inte hålla koll på allt:P och jag tror oscar var nöjd?, han var provsmakare nämligen;P

jag är bra trött nu efter allt bakande och tv tittande och så blev det tomt när oscar gick. halv åtta hos mig är ett jätteroligt program, speciellt när spillemor är med:P

så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på medium sen ska jag fixa lite med min nya ringsignal. så jäkla klockren. hahaha

puss

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, det smakade riktigt bra!! Båda två!!! Jo, jag har ju den egenskapen att få det tråkigaste tillfället att bli en riktig fest :p haha, katten blev iaf glad att jag kom hem... tror jag... tänk om de ändå kunde prata... väldigt IQ-befriad kommentar men du får sålla bort det ointressanta...

2009-03-19 @ 22:27:46
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu tycker jag vi alla ska ses igen snart, det var allt för länge sedan! :D

2009-03-19 @ 23:09:58
URL: http://givvi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu tycker jag vi alla ska ses igen snart, det var allt för länge sedan! :)

2009-03-19 @ 23:10:19
Postat av: Fanny

Oj, där blev det mycket av mig, sorry :P

2009-03-19 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0