bullmage

började dagen med typ 10 bullar (dom är inte så stora) till vakna med the voice. men nu har jag faktiskt ont  i magen hahaha

innan jag vaknade hade jag en skön dröm om att jag satt på en flygplan där min mamma bodde eller det kankse var min syster. så jag solade och badade mums. jag är så sugen på att åka iväg, men det blir väl till att vänta till den 27 maj? haha

markus och jag hade planer på att spåra ikväll på festen men det verkar som de flesta ska satsa på partandet imorgon. och eftersom jag alltid lyckas bli så bakis så sköt vi upp spårandet tills imorgon. så jag vet inte riktigt hur det blir ikväll om det blir chillning hemma hos mig eller om vi ska ta lite och svänga förbi partyt och dansa lite. jag hoppas på det förstnämnda.

jag ska iväg och träna vid halv 12 sen. är grymt laddad för att svettas bort alla bullar:P haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0