förändring!

jag behöver något omväxlande i mitt liv. jag är trött på precis allt. jag är trött på min frisyr, på mina kläder, på skolan, på min lägenhet. ja verkligen allt. som skönt är att jobbet ringde idag och frågade om jag ville jobba ikväll och JA det vill jag. ska blir skönt med något annat i allt det tråkiga:P

kommer inte riktigt ihåg om det var idag micke skulle komma med lite grejer hemifrån eller om det var imorgon, jag hoppas att det var imorgon. för idag måste det pluggas. bah, men det går bättre i bra sällskap:)

från och med imorgon, kör min nyttighet igång. jag ska börja äta skit mycket sallad och träna regelbundet, för jag ska bli riktigt spinkig till sommaren.

ja det var väl allt för nul. jag vet inte vad jag ska ha på mig idag, det är det jobbigaste med att plugga i skolan. BAH

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0