grått och trist

nu är jag sådär rastlös igen. och solen ville tydligen inte titta fram idag:( det finns saker jag skulle kunna göra men jag är varken sugen på att plugga eller städa. jag skulle kunna gå och träna men jag var ju där igår, så det känns lite överflödigt. jag tycker det räcker med varannan dag:)

igår kväll hade vi en mycket trevlig fika hos markus. många godsaker och trevligt folk. tackar:)

imorgon är det tisdag och då kommer ocsar tillbaka. jag funderar på om jag ska överraska med en festmåltid, får se hur busy jag är imorgon hahaha. eller oj nu blir det ju ingen överraskning. haha

ne nu måste jag ta mig något att äta innan jag spyr av hunger. är riktigt sugen på en köttbit eller spicy hot. men det får väl bli äggröra och knäckebröd:P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0