grattis honey

idag för ett år sedan bakade jag en tårta och hade en underbar dag med födelsedagsbarnet. idag hade jag typ glömt bort det, försvinner du sakta men säkert längre och längre bort?

lördagens fest började faktiskt hos mig. det var trevligt, oftast roligare om man är ett litet gäng. sen drog vi vidare till gåsmyren och den festen sög riktigt hårt. så jag begav mig ganska snabbt till kåren, där jag förgyllde camillas kväll:P dessvärre var dj:nen riktigt kass men vi dansade endå. sen blev det hemgång och ett långt nattligt samtal, är lite osäker på vad som sades men det är alltid kul att prata med någon man tycker om.

igår pluggade, tvättade och städade jag. en mycket tråkig dag men kvällen blev bra iochmed markus besök och beck-films kollande. somnade sedan gutt i nybäddade lakan, nyduschad. jag älskar det. mumma

ska nog snart bege mig till skolan och leta reda på oscar och dom för jag har inget mer jag kan plugga på här hemma.

du kommer finnas i mina tankar hela dagen, det lovar jag. grattis, hur långt bort du än är.<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0