have no fear for the dancing bear

woho lördag. är sådär pigg, det blir ju lätt så när man går upp för tidigt.

igår kväll kollade jag på "Livet är underbart", mycket sorglig film om andra världskriget. så det var svårt att hålla tårarna borta.

dagen har spenderats med plugg och träning. var nere en sväng på stan och inskaffade ett vin som jag inte har druckit förrut, OJ VAD HAR HÄNT? tänker ni säkert nu. men ja jag kände att det var på tiden att pröva något nytt hehe.

nu sitter jag och oscar här och försöker samla ork till att plugga. vilket vi hitills inte har lyckats med. frågan är hur länge man pallar att festa inatt, det får nog bli en powernap innan utgång.

aja, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0