indiana

det blev lunch med camilla och petra igår. det var gott och trevligt. vi åt på chicco:) efter det tog vi en repa på stan, så jag köpte en sjal och ett par skor (nehe, ett par till?!) sen efter det gick jag en sväng med oscar också, fast då blev det inga inköp.

idag då har jag varit på föreläsning. och jag tror verkligen inte att statistik är något för mig. det känns pisstråkigt och även lite småknepigt. än så länge. skönt nog fick vi sluta en halvtimme tidigare. så jag begav mig hem i det vackra solskenet och lagade mat.

så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 2. för jag ska jobba vid 2 woho. hade förresten fått min deklaration och jag fick tillbaka bra mycket mer än jag brukar få. woho igen:)

på lördag är det idol-uttagning i gävle. en av mina vänner ska åka dit och sjunga. jag är grymt sugen på att följa med. inte för att sjunga då utan bara som sällskap:). jag får klura lite mer på den karamellen.

aja, vi får hoppas att det händer något spännande på jobbet så jag har något roligt att berätta.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0