inte på topp

tentan är gjord och förhoppningsvis också klarad. vet inte riktigt hur det gick, min kropp känner ingenting idag. förutom att jag mår dåligt. skit dåligt faktiskt. jag tror det beror på all mat jag har lastat in, jag vet inte vad det är men jag kan verkligen inte sluta äta. helt sjukt! "jag tar en apelsin, jag tar en macka...." usch vad det irriterar mig. dessutom får jag ont i huvudet när jag sitter framför datorn, kan bero på att jag blev spelberoende igår och satt här hela dagen kankse..

ska snart bege mig iväg på träning, det kankse kan få mig att känna mig lite bättre? jag hoppas det verkligen.

måste möblera om i min garderob också, det får bli ett eftermiddagsprojekt eller ett projekt för morgondagen. ikväll ska det nämligen ätas god mat i trevligt sällskap om jag mår bättre vill säga. men ja det kommer jag göra:P

för övrigt är vädret hur trist som helst idag, så man blir ju lite nedstämd typ. hoppas även nedstämdheten kan hjälpa av träning. det brukar det göra:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0