jag har pluggat hela dagen..

...inte. jag försökte men jag tror inte jag pallar att sitta och leta efter paragrafer idag igen

natten var fylld med härligt porriga drömmar. jag vaknade runt 8 och eftersom jag föll för grupptrycket igår så tänkte även jag skita i dagens föreläsning. vilket jag också gjorde. jag fastnade framför datorn och king.com, en spelsida. där har jag suttit tills nu haha. så jag kunde lika gärna ha gått till skolan men denna nya kursen (statistik) verkar var grymt tråkig. så det gör mig inget om jag missar något:)

jag packade upp mina handdukar idag och gud vad snyggt det blev på toan. la även dit överkastet på sängen, och det trivdes jag verkligen inte med. usch och fy. det får ligga där idag sen åker det ner i förrådet.

nehe nu ska jag sätta på mig ansiktet (haha, så roligt uttryck) sen ska jag gå ner och kolla posten.

Flo Rida - Right round. grymt skön party låt.

puss

Kommentarer
Postat av: elin

"jag ska bara sätta på mig ögonbrynen" vår bästa tc!

2009-03-26 @ 18:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0