lipsill

riktigt tung dag. jag hatar verkligen att säga hejdå till min familj. det går liksom inte att hålla tårarna borta. jag är en lipsill haha.

igår var jag hemma hos elins underbart goa mormor. hon är nog den bästa mormorn som finns. och ja jag får säga så eftersom jag inte har någon egen. elin och mormor bakade mycket goa bullar. elin hade nämligen kurs i att baka bullar, nu var det ju inte alltså vanliga bullar utan sockerbullar och gifflar. så jag lärde mig nog ett och annat också.:)

läste oscars blogg nu, har typ inte gjort det på en vecka. och han hade tydligen varit uttråkad varje dag i stort sätt. han skyllde på förkylning när jag vet att han egentligen hade tråkigt för att inte jag var hemma:P eller hur ogge?

12.05 går bussen mot norrköping. och jag ska hinna med att packa, ducsha och göra matsäck. allt tar ju typ dubbelt så lång tid när man inte vill göra en sak.

hoppas ni har det bättre.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hahaha, nja, det kanske var en blandning :p

2009-03-13 @ 10:26:50
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: elin

Åh, lilla skrutt. Nu är du snart "hemma" igen i Västerås. Gissa vad vad mammas kommentar var igår när jag kom med bullarna?! "Oj, de var stora!" Suck. Jag tycker de var bra och enormt snygga! PUSS!

2009-03-13 @ 16:04:33
Postat av: Anonym

Mormor hälsar att du "äääär för gullig!" =)

2009-03-13 @ 16:22:56
Postat av: elin, igen!

Mormor hälsar att du "äääär för gullig!" =)

2009-03-13 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0