magont

sitter här och borstar tänderna. nyss hemkommen från en trevlig middag/takväll hos petra. fick träffa två nya tjejer, moa och ida. dom var hur goa som helst. de andra fortsatte iväg mot pluto men jag kände mig så trött och jag har fortfarande pissont i magen. kan du inte komma hit och smeka mig på magen som du brukar när jag har ont i den?

jag blev även bjuden till en födelsedagsmiddag till en som jag bara har träffat två-tre gånger, vet inte riktigt hur det känns? alltid kul att bli tillfrågad men jag vet inte ens födelsedag är väl rätt personlig. jag skulle bjuda in enbart de närmaste om jag nu skulle ha middag. jag tror inte jag ska fira min födelsedag på något speciellt sätt. 22 är väl inget speciellt liksom? ioförsej infaller den på en måndag tror jag och det är ju surt.

jag undrar om man kan vara allergisk mot vitlök? isåfall tror jag att jag är det.

jaha det här är mitt liv, intressant va?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0