mörbultad och go

ja hua. det är inte kul att åka buss/tåg en hel dag alltså. buss är det värsta, jag kan inte läsa för då blir jag åksjuk och det är trångt och jävligt.

när jag väl var framme var det bara till att trippa hem. träffade nobbe och holmen efter halva vägen så vi tog sällskap hem. jag var mycket trött när jag kom hem men jag tog tag i det och gjorde mig iordning för att gå iväg och fira markus. det var superkul men roligast är det ju alltid i slutet när bara eliten är kvar. jag och fredrik stod och dansade på ett bord vilket givetvis gick sönder hahaha. jag har härliga skrapsår på ena armbågen och knät. sen klämde jag mitt ena långfinger och har en fet bula på smalbenet. men shit vad kul det var:)

det som är mindre kul är att jag ska jobba 11-16 idag. som tur var är jag inte så bakis MEN jag har ingen frukost hemma så jag vet inte riktigt hur det blir med maten. får väl knapra morötter och knäckebröd.

haha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0