paragrafer hit och dit

imorgon är det våffeldagen. det tycker jag är SURT för varken jag eller oscar har ett våffeljärn så vi kan göra några:(

jag gick upp klockan 7 idag, bara för att jag är rädd att sova för länge. gick nämligen och la mig vid 10 igår iförsej läste jag någon timme men ändå. hade typ tre olika mardrömmar inatt fy hundan.

chillade i soffan i typ två timmer tills oscar kom och hämtade mig för att vi skulle till skolan och plugga. jag har alltså varit i skolan sedan typ halv 10 och kom hem halv 5. jag tycker att jag har varit grymt duktig. och förtjänar en belöning så jag ska baka en kladdkaka. en som håller standarden:P

efter det ska jag inte soffläge och se på all skit som är på tv och vänta på att desperate ska börja.

jag är ledsen att jag inte har något roligt att berätta. eller jo jag KANSKE ska få sällskap i helgen. men han bangar nog, för det gör han jämt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0