polisbil och lite så

"shit va snygg du var i helgen" alltid skönt att börja dagen med att få en komplimang:) och även om jag fick i mig två flaskor vin så lyckades jag alltså vara snygg haha:)

allt har vart underbart sen jag kom hem. god mat, gott sällskap och en rolig fest woho:) jag var ju lite orolig för lagfesten i lördags men den var riktigt lyckad även att det var massa lekar och jag fick en hänga med en full 76a haha. utgången bjöd också på spännande grejer, polisbil och så. konstigt att det händer mer hemma än i västerås? och kvällen avslutades med en puss, tror båda blev lite paffa men man får pussa kompisar också:) fick trevligt sällskap på hemvägen också. söndagen var jag inte alls bakis bara lite trött haha.

igår var jag ute hos mina gamla kollegor. dom tyckte att jag skulle komma tillbaka och ja det skulle jag gärna göra om dom byter chef:) ska ut dit idag med, har hittat en tavla jag vill ha:)

idag skiner solen och allt är skitbra. jag är gladare när jag är här hemma.

och just det ja, det vore bra om ni skriver vem ni är när ni skriver kommentarer. men nej jag missade inte wipeout, fast jag tyckte inte det var så bra att jag låg dubbelvikt.

nu ska jag ut och härja, förmodligen störa någon i sitt viktiga arbete.

puss <3


Kommentarer
Postat av: Oscar

Hehe, jag ber om ursäkt men namnet hoppade bort och jag orkade inte skriva igen...

2009-03-10 @ 16:37:16
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0