sminklöshet

oftast när jag går ner och hämtar posten är jag helt ostylad och i mina mjukiskläder. för jag är ingen sådan tjej som inte kan gå utanför dörren utan smink. jag tog till mig det camilla (i oskarshamn) sa till mig "om du träffar en kille typ på maxi då du har mjukiskläder och utan smink så gör det ingenting. han kommer ju ändå se dig så någon gång". det tycker jag är himla bra sagt. ioförsej har jag aldrig varit så utseende fixerad. jag tycker det är riktigt fjantigt med tjejer som sminkar sig så mycket så man ser lager på lager effekten. och tjejer som sminkar sig på lektionerna, alltså varför? haha

anledningen till att jag gick ner och kollade posten är för att jag hade bestället H&M katalogen. men dom är sjukt sega på att skicka den. förstår inte varför det ska vara så svårt.

pratade nyss med min lillasyster eller ah båda mina systrar. wilma har en superlös tand, vilket hon tycker är otroligt spännande. jag saknar den där lilla människan, tur att hon kommer snart:)

jag är trött på att vara ledig 5 av 7 dagar varje vecka. det finns liksom ingenting kvar att göra. tyvärr behövs det inte så mycket hjälp på jobbet heller, under alla omständigheter. jag tror jag ska bege mig ner på stan och shoppa lite om jag orkar gå själv. det är ju alltid trevligare med sällskap.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0