stadium

jag älskar verkligen mina jobbarkompisar. tyvärr ska emma sluta och burra ska ut och jobba på hälla. dagen gick mycket slött då vi har börjat märka av lågkonjukturen och kunderna har minskat avsevärt. så det blev mycket prat kollegor emellan. patrik från "Sveriges värsta bilförare" var inne på stadium idag igen. det är nog hans favoritaffär:P och jag vet inte vad det var idag men det verkade som att alla snygga grabbar i västerås skulle in och handla på stadium idag. det gillades mums.

min lägenhet ser ut som ett bombnedslag som vanligt. jag är helt slut i kroppen så jag får se om jag orkar fixa lite innan jag somnar framför tvn, för det lär jag garanterat göra. det visade sig att skadorna från igår var inte bara sådan som syntes utan jag har nog råkat ut för en wiplesh(?) skada, har grymt ont i nacken. men jag tar det:)

imorgon ska jag ställa klockan på 9 för att komma iväg till gymmet och köra gärnet. det behövs!:) tyvärr blir det ju utan sällskap eftersom oscar är och leker i snön i norrland:) men det har ju gått bra förut.

nehe nu ska jag vila sen måste jag ta tag i städningen. hörde något om party ikväll men jag bangar på det. tror jag iallafall:P

puss och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0