thailand? nix

markus frågade mig om jag skulle till thailand nu i april. (som det egentligen var planerat) men nej det blev inget av med den resan. ekonomiska problem, var felet. och jag är mycket besviken att det inte blev någon trip hade verkligen, verkligen sett fram emot resan. gutt med familjehäng sol och bad liksom. men man kan inte få allt man vill va?

kvällen spenderades som sagt hos daniel. trevligt. vi kollade på ballar av stål. :) det var ju helt okej men jag vet inte, känner mig inte så pepp på tv just nu. fast imorgon är det ju desperate och det kan jag inte missa.

förövrigt har jag tenta nästa fredag, vilket är lite ångest. detta betyder ju att jag verkligen måste ta tag i pluggandet. haha:) jag ska göra det imorgon när oscar kommer hem. det är roligare om man är två.

sitter just nu och pratar med kvist på msn. han verkar vara den ända som är vaken:P jag kankse också borde gå och lägga mig men jag är inte speciellt trött. och så har jag vissa grejer som jag verkligen måste tänka igenom. vilket gör det ännu svårare att sova. men det är roliga saker att tänka på:) för de negativa tankarna är som bortblåsta nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0