things I´ll never say

jag vill inte! jag vill verkligen inte åka tillbaka till västerås än. jag vill vara hemma mer mer mer. jag har ju inte ens hunnit träffa alla och absolut inte hunnit med allt jag ska. hoppas sommaren kommer snabbt. väldigt snabbt. bah vilken ångest.

idag ska jag ner till min pappa. alltid lika spännande. ska shoppa lite i kalmar också tänkte jag. ska köpa en klänning till malin, för det är hon värd. sen blir det nog besök hos farmor och farfar. sen funderar jag på om jag borde ta lite ikväll. det kanske får bort ångesten lite? :) haha

det värsta är att när jag kommer tillbaka till västerås så är inte oscar där. det gör det ännu jobbigare att åka tillbaka.

nej jag vill verkligen inte.

fett med bah! hej

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, "fett med bah"... Jag kan säga att sommaren är extremt långt borta här nu. Det snöar idag också, vad annars?! Det är vitt vitt vitt och det blir nog aldrig sommar tror jag... Jag förstår egentligen inte hur någon kan klara sig i detta huset när jag inte är här. :p Ha det bra i Kalmah...

2009-03-11 @ 10:55:42
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig redan älskade syster. <3

2009-03-12 @ 14:41:07
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0