trana

micke var precis har och lämnade lite grejer. när han lämnade mig började jag gråta, jag saknar min familj. hur som helst så har jag alltså lite nya grejer att plocka med men jag borde göra sista tentan så jag är fit for fight på fredag när det är dags på riktigt. och så ska jag snart iväg och jobba. typiskt.

var tvungen att kolla om tranan hade vart och lagt något godis i kartongen som micke hade med. men ack nej den hade visst glömt mig:(

innan micke kom satt jag och 3 tjejer till och pluggade i skolan. det är ett bra gäng och det bestämdes att vi skulle käka tillsammans efter tentan på fredag. då har man något att se fram emot:P

fick erbjudande från 3 idag om en ny mobil. och ja jag skulle verkligen behöva en ny men inte från 3 dom suger ju. märker ju bara vilket problem jag har med mitt trådlösa modem. skit skit skit, säger jag bara.

nehe nu blir plugg eller något innan jobbet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0