stress då är jag som bäst.

idag känns det som jag har väldigt mycket att göra. jag måste försöka läsa klart boken i skolan sen måste jag städa. det har blivit lite som en grej nu sedan jag och OGGE hehe var på ikea i måndags och köpte lite inredningsgrejer. jag städar hela tiden för att jag vill ha det fint, men det tar ju så jäkla lång tid eftersom jag byter kläder hela tiden haha. men det är inte bara därför jag ska städa idag. andra anledningen är ju att jag ska åka hem imorgon. UNDERBART! jag längtar så sjukt mycket. fattar inte hur alla underbara människor kunde hamna på samma ställe. så där är en sak till som jag måste hinna idag, att packa. sen har jag tvättid vid 16. och sen kommer gänget och ska säga hejdå runt 19. känner mig lite småstressad. men det är då jag presterar som bäst:)

petra var såå söt idag hon erbjöd mig skjuts till stationen imorgon så jag slipper gå i alla vattenpölar. eftersom västerås är en sådan jäkla blöt stad. vattnet försvinner liksom aldrig från gatorn. ska även låna hennes straffrättsbok. så idag är hon lätt min favorit:)

tyvärr är ju inte mannen i mitt liv hemma men man kan inte få allt man vill:)

nu ska jag läsa läsa och läsa. om jag inte råkar somna:P

metrostation-shake it. OH I LIKE IT:)

puss


Kommentarer
Postat av: OGGE...

Du har förmodligen märkt att jag reagerar precis som vanligt på det smeknamnet. Förmodligen eftersom de flesta kompisar i Övik också kallar mig för det... Det är redan stökigt igen här så jag måste snart dammsuga igen... bah...

2009-03-04 @ 14:22:49
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: elin

en dag kvar! wihuuu ;)

2009-03-04 @ 18:26:22
Postat av: Johan

Ikväll dricker vi öl.. ;)

2009-03-05 @ 03:59:34
Postat av: elin

haha johan. du är ett fyllo!

2009-03-05 @ 16:51:22
Postat av: Anonym

Säg för tusan inte att du missade Wipeout på femman. Jag har aldrig haft sån kramp i magen. Så jävla roligt... Skrattade så tårarna rann utför kinderna. Lätt det bästa som nånsin gått på teve :)

2009-03-08 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0