my life would suck without you

jobbet gick snabbt idag. det var tillochmed ljust när jag var på väg hem. det hade regnat men det var liksom inte vinter och höst regn utan det luktade sommarregn. underbar doft.

det har blivit alldeles för mycket shopping för min del. 3 par nya skor införskaffade på tre dar. och sen kom det en klänning i brevlådan idag. sen är ytterligare två klänningar på väg. och H&M katalogen borde komma vilken dag som helst. kan någon stoppa mig? jag är beroende av vårkläder.

jag saknar min gamla lägenhet lite faktiskt. där var det alltid full fläkt och oftast sällskap eller om jag var hos någon. och nära hem från krogen, vilket alltid är ett plus:P

jag vill ha en bebis!

puss

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, "nära hem från korgen"...

2009-04-01 @ 09:44:16
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: elin

ja, korgen var nog vårt favoritställe. ;)Vi får ta igen det i sommar, Kråkan - onsdag, fredag, lördag. Minst :)

2009-04-01 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0