vattenfylld tvättstuga

ännu en dag med strålande sol. underbart. man blir allt lite bortskämd, burken sa att det skulle vara sol ända till på söndag. hoppas:)

min dag då började med föreläsning på förmiddagen, det var kul att se alla igen efter två veckors uppehåll. sen åt jag lunch i skolan och stannade kvar efter det för att plugga. men jag har så svårt att koncentrera mig där, finns så mycket att kolla på. (nu menar jag inte killar utan mer folk) så jag begav mig hemåt och pluggade några timmar med ogge. vi hade bra flow idag så jag hoppas det fortsätter imorgon. frågan är väl mest om man orkar plugga efter klockan fyra? jag får tvinga mig till det. tentan är ju förbövelen nästa vecka.

jag var uppe och kollade oscars katt en sväng också, den var inte alls rädd för mig. det var nog snarare jag som var skraj för den hahahah. men kissen eller Zorro som han då heter var en riktigt snäll en:P

efter det lagade jag mat, pratade en lång stund med mamma och kollade på tv. jag skulle precis sätta fötterna i ett fotbad när det plingade till i mobilen. det var oscar som sa att det var en stor pöl i tvättstugan och jag gick ner. mycket riktigt var hela tvättstugan som en, ehm, vattenpöl?:P oscar hade ringt journumret och en väktare, ja tror det eller ej men en väktare vare, kom. han fixade det och jag fixade lite med. skurade och så liksom:P haha en händelserik kväll.


nu ska jag göra mig iordning för sängen. för jag väntar samtal. hihi


puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, verkligen händelserik dag... Självklart kan vi ta sällskap hem imorrn...

2009-03-18 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0