you´re miles away

vilken helt underbar dag! solen strålar och värmer tillochmed. var precis och tränade, underbart gutt. jag tycker angelica (instruktören) är grymt bra. efter det promenerade jag hem och jag kunde liksom inte hjälpa att leendet fanns där hela vägen. lyssnade givetvis på musik på hemvägen och då kom låten som är fylld av kärlek och ditt vackra leende. helt sjukt vad vissa låtar gör att man påminns om saker. det är nog därför jag absolut älskar musik. om ni undrar vilken låt det är så är det peking laundry-don´t turn away. tror jag har tipsat om den förut.

så nu ska jag ta tag i min stökiga lägenhet. bära ner lite saker i förrådet och dammsuga. sen blir det en lång härlig dusch. det skulle ju vara gutt om någon var på att gå en promenad sen:) (synd att inte elin är här, för jag vet att hon hade vart på:P)

nehe, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut, jag är alltid på!

2009-03-16 @ 17:01:10
Postat av: elin(!!!!!)

fasen, väldigt ofta så hinner mitt namn försvinna när jag ska skicka en kommentar ;)

2009-03-16 @ 17:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0