you spin my head right round

jobbet igår gled snabbt förbi. mycket kunder och underbar personal:) inhandlade även två par skor, oops.

kvällen bjöd på middag hos daniel. så jag hade earth evening hos mig istället för earth hour:P alla blev typ superfulla utom jag eftersom jag har blivit sjukt inspirerad av anna skipper:) sen ville dom så gärna att jag skulle följa med till bmb vilket jag gjorde. men jag ångrade mig ganska snabbt. jag är inte så mycket för att gå ut, iallafall inte här i västerås. fulla människor och alldeles för små dansgolv. det fick mig att sakna dig tusen gånger mer än vanligt och jag undrar varför jag går ut jämt när jag vet vad jag vill ha. hm vem jag vill ha. hursomhelst var väl hemma runt 1 (gamla tiden) alltså 2 i nutid. ställde klockan på 8.30.

det var besvärligt att stiga upp och jag var lite efter på passet imorse men jag lyckades ta mig igenom det med. härligt. min kropp mår så mycket bättre när den tränar. annars har det inte skett ett piss idag. är sugen på att åka hem och röja lite i oskarshamn men jag får väl hålla mig till sommaren.

familjen betyder allt. kärlek

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0